torsdag 20 oktober 2011

I'm back!

I'm back baby!

Kul att åka till Anfield. Förutom 43000 inavlade scousers så ger domaren dom fördel efter fördel. Omöjligt att försvara sig mot filmningar som den fula tjockisen Adam håller på med. Om det vore så bra att bara han filmade, men nu slänger sig den anonyme Downing och råttan Suarez med jämna mellanrum förutom den notoriske filmaren Gerrard.

Finns det förresten någon spelare som passat så bra in i Liverpool som Suarez? Svårslaget.

Kommer uppdatera mer frekvent här nu. Stay tuned.

6 kommentarer:

  1. Jag rapporterade dig till mod. Du hade visst dubbla konton!

    //spruttis

    SvaraRadera
  2. Oj vad tråkigt att du blev avstängd igen Kentiz.
    Du är inte saknad på forumet :)

    torrenttobbe

    SvaraRadera
  3. Jag har då inte blivit avstängd, och jag tvivlar på att du vet vem jag är då jag håller låg profil. Men bra försök, du är inte smart nog att få rätt.

    Du är inte heller saknad. Jag är mer aktiv än vad du är tobbe, men skönt att slippa dina korkade inlägg. spruttis är inte heller särskilt aktivt, även det skönt eftersom han ännu inte fattat att Wenger suger. Liksom du inte fattat att Benitez är sämst och att Dalglish är inavlad och ful.

    SvaraRadera
  4. Kommentaren till våldtäkten på Old Trafford i helgen? SVED DET?

    SvaraRadera
  5. Det var en kort comeback. Antar att du fortfarande skäms som en hund efter slakten mot City.

    SvaraRadera